این ڈی ٹی وی

وکیپیڈیا توں
Jump to navigation Jump to search
نويں دہلی ٹیلی ویژن لیمیٹیڈ۔
کاروباری تھاں عوامی کمپنی
تجارت بطور سانچہ:BSE
سانچہ:NSE
کم ابلاغ عامہ
بنی کس ویلے 1988؛ 32 سال پہلے (1988)
جنے بنائی Prannoy Roy
Radhika Roy
ہیڈکواٹر نويں دہلی
سنبھالن والے مالک Prannoy Roy (Co-Chairperson)
Radhika Roy (Co-Chairperson)
Suparna Singh (CEO)
ویچن والیاں چیزیاں نشر
Web portals
آمدنی کھٹ INR424 کروڑ (US$67 million) (2019)[1]
خالص آمدنی Increase2.svg INR19.44 کروڑ (US$3.1 million) (2019)[1]
کم کرن والے بندے 680 (2018)[2]
ویب سائٹ www.ndtv.com

نويں دہلی ٹیلی ویژن (این ڈی ٹی وی) (انگریزی: NDTV) بھارت د‏‏ی اک ٹیلی ویژن ذرائع ابلاغ د‏‏ی کمپنی اے جس د‏‏ی بنیاد رادھیکا روئے نے 1988ء وچ رکھی سی۔ رادھیکا اک صحافی نيں تے انہاں دے شوہر پرانوئے روئے وی صحافی نيں لیکن انہاں نے اک ہفتہ بعد این ڈی ٹی وی وچ شمولیت اختیار کيتی۔

چینلاں د‏‏ی لسٹ[لکھو]

  • این ڈی ٹی وی 24/7
  • این ڈی ٹی وی انڈیا
  • این ڈی ٹی وی پرائم
  • این ڈی ٹی وی گڈ ٹائمز
  • این ڈی ٹی وی ہوپ

تنازعات[لکھو]

20 جنوری 1998ء نو‏‏ں سینٹر بیورو آف انویسٹیگیشن (سی بی آئی) نے این ڈی ٹی وی دے مینیجنگ ڈائریکٹر پرونوئے کمار، دوردرشن دے سبق ڈئریکٹر جنرل آر باسو تے پنج ہور دے خلاگ کئی مقدمات دائر کیتے۔ انہاں دے خلاف تعزیرات ہند د‏‏ی دفعہ 120-B دے تحت بدعنوانی دا مقدمہ دائر کیتا گیا سی۔ سی بی آئی دے اہنی چارج شیٹ وچ کہیا کہ این ڈی ٹی وی نے اپنے شو دی ورلڈ دس ویک نو‏‏ں اسپیشل اے کیٹیگری د‏‏ی بجائے اے کیٹیگری وچ رکھیا جس کیوجہ تو‏ں دوردرشن نو‏‏ں 35.2 ملین روپئے دا نقصان ہويا۔[3][4][5][6][7][8]

5 اگست 2011ء نو‏‏ں بھارتی ناظر حسابات و محاسب عام (سی اے جی) نے 2010ء دولت مشترکہ کھیل د‏‏ی رپورٹ بھارتی پارلیمان وچ پیش کيتی۔ اس رپورٹ دے سیکشن 14.4.2 وچ سی اے جی نے دعوی کیتا کہ INR37.8 ملین (US$590,000) دے کانٹریکٹ دے لئی دولت مشترکہ انتظامی کمیٹی نے این ڈی ٹی وی تے سی این این-آئی بی این تو‏ں غیر اخلاقی طریقے نال رابطہ کیتا سی۔ کھیل شروع ہونے تو‏ں پہلے دے تمام تشہیری پروگرام تے اشتہارات صرف این ڈی ٹی وی تے سی این این-آئی بی این اُتے ہی دکھائے گئے سن ۔[9][10][11]

اک دن د‏‏ی پابندی[لکھو]

4 نومبر 2016ء نو‏‏ں پٹھانکوٹ حملہ د‏‏ی خبر دکھاندے ہوئے متعلق حساس معلومت نشر کرنے د‏‏ی وجہ تو‏ں بھارت د‏‏ی وزارت برائے نشریات و اطلاعات، حکومت ہند نے این ڈی ٹی وی اُتے اک دن د‏‏ی پابندی لگیا دتی سی۔ بعد وچ حکومت نے پابندی د‏‏ی کوئی خاص وجہ نئيں دسی تے پابندی ہٹا لی گئی۔[12]

حوالے[لکھو]

  1. 1.0 1.1 Audited Financial Results For The Quarter and Year Ended مارچ، 2019
  2. Annual Report 2017–18
  3. "NDTV and Prannoy Roy – Once Upon a Time " Zoom Indian Media". Zoomindianmedia.wordpress.com. 14 فروری 2011. http://zoomindianmedia.wordpress.com/2011/02/14/ndtv-and-prannoy-roy-once-upon-a-time/. Retrieved on 26 مئی 2012. 
  4. "How Zee Is Shooting Star | Saibal Chatterjee". Outlookindia.com. 22 ستمبر 1997. http://www.outlookindia.com/article.aspx?204285. Retrieved on 26 مئی 2012. 
  5. "Mandarins' Murdoch mission likely to end up in smoke". Expressindia.com. 9 جولائ‏ی 1998. http://www.expressindia.com/fe/daily/19980709/19055094.html. Retrieved on 26 مئی 2012. 
  6. "Sorry". Indianexpress.com. https://web.archive.org/web/20100416181338/http://www.indianexpress.com/ie/daily/19980120/02051164.html. Retrieved on 26 مئی 2012. 
  7. "www.outlookindia.com – How Zee Is Shooting Star". outlookindia.com. http://www.outlookindia.com/printarticle.aspx?204285. Retrieved on 16 ستمبر 2015. 
  8. "www.outlookindia.com – Star Crossed". آؤٹ لک. http://www.outlookindia.com/printarticle.aspx?204133. Retrieved on 16 ستمبر 2015. 
  9. "CAG Report on XIX Commonwealth Games". Comptroller & Auditor General of India (Pdf). https://web.archive.org/web/20120131103116/http://saiindia.gov.in/english/home/Our_Products/Audit_Report/Government_Wise/union_audit/recent_reports/union_performance/2011_2012/Civil_%20Performance_Audits/Report_No_6_CWG/CWG%20English%20-%20Part-1.pdf. 
  10. "CAG blames top media houses in Commonwealth Games Scam". News of Delhi. http://www.newsofdelhi.com/featured-post/cag-report-names-ndtvcnn-ibnhindustantimes-in-cwg-scam. 
  11. "Games contracts to media houses arbitrary and biased: CAG". انڈیا ٹوڈے. http://indiatoday.intoday.in/story/games-contracts-to-media-houses-arbitrary-and-biased-cag-report/1/147735.html. 
  12. "Editors say BAN violation of freedom of media". NDTV. 4 November 2016. http://www.ndtv.com/india-news/withdraw-ban-on-ndtv-india-straight-away-say-editors-journalists-1621400.